Avaluació


Criteris d'Evaluació


Els estàndards d’aprenentatge mostren el grau de consecució dels criteris d’avaluació des de la mateixa descripció i concreció del criteri. Per a facilitar el seguiment del desenvolupament de cada estàndard, buscarem evidéncies de l’alumnat que mostren la seua evolució en cada un d’aquests.


1. Coneix les característiques de la fusta i anomena diferents objectes elaborats amb fusta.
2. Coneix les característiques del metall i anomena diferents objectes elaborats amb metall.
3. Coneix les característiques del vidre i anomena diferents objectes elaborats amb vidre.
4. Conex les característiques del plàstic i anomena diferents objectes elaborats amb plàstic.

• Activitat que treballa amb la imatge i amb el text, per a conéixer els principals usos de la fusta, el metall, el vidre i el plàstic.


Els materials

 5. Coneix el significat dels diferents estats de la matèria i reconeix els seus canvis. 

 • Activitats que treballan per a conéixer els estats i els canvis en la matèria.



Els canvis d' estat


Sopa de lletres



6. Coneix la importància de l’estalvi d’energia i les accions per a aconseguir-lo.

• Activitat que treballa amb la imatge i amb el text, per a conéixer la importància de l’estalvi energétic i les maneres d’aconseguir-lo.


Mots encreuats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada