Criteris d'Evaluació
Els estàndards d’aprenentatge mostren el grau
de consecució dels criteris d’avaluació des de la mateixa descripció i concreció del criteri.
Per a facilitar el seguiment del desenvolupament de cada estàndard,
buscarem evidéncies de l’alumnat que mostren la seua evolució en cada
un d’aquests.
1.
Coneix les característiques de la fusta i anomena diferents objectes elaborats
amb fusta.
2.
Coneix les característiques del metall i anomena diferents objectes elaborats
amb metall.
3.
Coneix les característiques del vidre i anomena diferents objectes elaborats
amb vidre.
4. Conex les característiques del plàstic i anomena diferents objectes elaborats amb plàstic.
4. Conex les característiques del plàstic i anomena diferents objectes elaborats amb plàstic.
•
Activitat que treballa amb la imatge i amb el text, per a conéixer els principals usos de la fusta, el metall, el vidre i el plàstic.
5. Coneix el significat dels diferents estats de la matèria i reconeix els seus canvis.
• Activitats que treballan per a conéixer els estats i els canvis en la matèria.
Els canvis d' estat
Sopa de lletres
6. Coneix la importància de l’estalvi d’energia i les accions per a aconseguir-lo.
• Activitat que treballa amb la imatge i amb el text, per a conéixer la importància de l’estalvi energétic i les maneres d’aconseguir-lo.
Mots encreuats
Mots encreuats
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada